ساخت و تولید ادوات جانبی

39124309-industrial-wallpapers

ادوات تولیدی ابزار دقیق

شرکت فنی و مهندسی ایساتیس فرایند ابزار در سال 1389 فعالیت های خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق با استفاده از تجارب مهندسین با سابقه و دانش کافی در عرصه صنعت و ابزار دقیق آغاز نمود و هم اکنون از شرکت های پیشرو در زمینه اتوماسیون صنعتی و حضور در وندور لیست های کلیه صنایع مربوطه در زمینه اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق فعالیت دارد.

 

طراحی و تولید تجهیزات ابزار دقیق 

این شرکت با داشتن کادر مهندسی مجرب و کارآزموده ، دفتر طراحی مجهز و تجهیزات مدرن در جهت اجرای پروژه های صنعتی ابزار دقیق ، بازسازی و بهینه سازی فرایند ها و مدیریت اجرایی و راه اندازی پروژه های اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در خصوص طراحی و تولید برخی از اقلام سیستم های ابزار دقیق توانسته گامی مثبت در جهت بهره وری از نیروهای متخصص ایرانی برداشته و با استفاده از تجربیات شرکت های اروپایی موفق به تولید بخشی از این ادوات بیشمار در داخل ایران گردیده است.

industrial-eng-graduates_resize_md
بخشی از این ادوات عبارتند از:
گلاس لول گیج Glass Level Gage

گلاس لول گیج ها برای نشان دادن سطح سیال درون مخزن یا بویلر استفاده می شود و اپراتور میتواند به صورت مستقیم و پیوسته سطح سیال را از پشت شیشه ملاحظه کند. گلاس لول گیج در دو مدل ریفلکس (reflex) و ترانس پرنت (transparent)  است. خطای این دستگاه صفر می باشد.

 

 

دیافراگم سیل Diaphragm Seals

دیافراگم سیل به منظور محافظت از گیج، سوئیچ و ترانسمیتر فشار در مقابل سیال داغ، ویسکوز، آلوده و خورنده می باشد. دیافراگم سیل های ساخت شرکت ایساتیس فرایند ابزار با کمترین خطا در هدایت فشار فرایند به دستگاه اندازه گیری با متریال های مختلف از جمله  S.S. 316 و  PTFE قابل ارائه می باشند.

 

ترموول Thermowell

ترموول به منظور محافظت از ابزار اندازه گیری دما در مقابل آسیب هایی ناشی از تماس با سیال خورنده، ویسکوز، فشرده شده، روان و یا ساینده به کار می رود و همچنین برداشتن ترمومتر را برای جابجایی و یا سرویس کردن بدون تاثیر گذاری بر فرایند یا سیستم امکان پذیر می سازد. ترموول های شرکت ایساتیس فرایند ابزار با انواع متریال و سایز های مختلف فلنج طبق درخواست مشتری طراحی و تولید می شود.

 

اورفیس پلیت Orifice Plate

یکی از مهم ترین ادوات اندازه گیری و کنترل سیال می باشد که برای گاز، بخار و مایعات پاک به کار می رود. اورفیس پلیت های ساخت شرکت ایساتیس فرایند ابزار در دو نوع پدلی – دسته دار و فلنجی تولید می شود.